بهترین انتخاب ها برای سبد کالای کارمندان برای سال جدید 1403

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی 1403 را تبریک عرض نموده و آرزوی سالی نیکو برای تمام ایرانیان در سرتاسر جهان را آرزومندیم.

دراین مقاله سعی داریم تا با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان گرامی جهت انتخاب سبد کالا  ایشان را جهت این امر یاری دهیم.با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال جدید بسیاری از شرکت های موفق وبا استراتژی ،از این فرصت پیش آمده استفاده نموده و با اهدای یک سبد از محصولات غذایی و کالاهای اساسی حس خود را نسبت به عملکرد کارمندان خود ابراز می دارند.عید نوروز بهانه است برای اینکه به کارمندان خود بگوییم از اینکه یکسال با تمام مشکلات و سختی های پیش رو در این شرکت و مجموعه فعالیت داشته اید سپاسگذاریم .یکی از این راه ها اهدای یک سبد از محصولات غذایی اساسی است تا هر چند ممکن است از لحاظ قیمت این هدیه گران نباشد اما تجربه شرکت های موفق نشان داده ،فعل اینکار بسیار ارزشمند تر از قیمت آن است. 

طبق تجربه سالیان زیاد خود، برای انتخاب یک سبد کالای مناسب ابتدا می بایست بودجه خود را برای این امر در بازه قیمت مشخص نمایید ،به طور مثال می توانید ابتدا تعداد کارمندان خود را محاسبه و میزان تقریبی هر سبد کالا را مشخض نمایید و برای این رقم یک بازه قیمتی تعیین نمایید.

بعد از این مرحله استعلام قیمت محصولات مختلف است تا با قرار دادن در لیست و مشخص کردن تعداد آن به رقم تعیین شده برای سبد کالای خود برسید.

 

در سبد کالای کارمندان مخصوص سال جدید 1403 چه محصولاتی قرار می گیرید؟

امسال یک اتفاق و فرصت بی نظیر پیش آمده و آن مقارن شدن فرا رسیدن نوروز 1403 با ماه مبارک رمضان است،این اتفاق یک فرصت بینظیر است تا نه تنها به اهدای سبد کالای خود به کارمندان از آنها قدرانی نمایید بلکه با قرار دادن محصولاتی که به هر دو مناسبت نزدیک باشد یک سبد ارزشمند تهیه نمایید

 حال می رسیم به بحث اصلی این مقاله و آن بهترین انتخاب برای محصولات سبد کالای سال 1403 چیست؟

 

1-روغن خوراکی

 

این گروه محصولی یکی از اصلی ترین محصولاتی است که در تمام سبد های کالا قرار می گیرد ،مناسبت پیش رو شما هر چه که باشد روغن اولین گزینه خواهد بود،خواه فرا رسیدن سال  نو ،خواه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و خواه اهدای سبد کالای فصلی و مناسبتی ،این روغن است که نیاز هر خانه ایی است.

 

روغن مایع خوراکی

 

این محصول مناسب برای پخت و پز انواع غذاها می باشد و نیاز هر خانه است قطعا کارمند شما از داشتن این محصول راضی خواهد بود چرا که جزو خرید های هر فردی می باشد.

 

 بهترین برند های این با کیفیت یکسان و قیمت متفاوت: لادن- غنچه - آفتاب- طبیعت - ،نازگل- فامیلا - هایلی

 

متدال ترین سایزهای این محصول :  810 گرم معروف به 1 لیتر در میان مصرف کنندگان،1.5 لیتری و 3 لیتری است

 

 

روغن مخصوص سرخ کردنی

 

این محصول مناسب برای سرخ کردن کردن انواع غذا می باشد.چند سالی است که شرکت ها با تفکیک روغن ها سعی در قرار دادن حق انتخاب به مصرف کنندگان هستند.روغن  سرخ نیز یکی از محصولاتی است که در کنار روغن مایع در سبد می تواند قرار بگیرید..

 

 بهترین برند های این با کیفیت یکسان و قیمت متفاوت: بهار- غنچه - آفتاب- طبیعت - ،نازگل- فامیلا - هایلی

 

متدال ترین سایزهای این محصول :  810 گرم معروف به 1 لیتر در میان مصرف کنندگان،1.5 لیتری و 3 لیتری است

 

 

این مقاله در حال تکمیل است...