معرفی شرکت قند و شکر اقلید
 
شرکت سهامی تولیدی و صنعتی قند اقليد از سال 1345 تاسيس و به شناسه ملی10260140797 نزد اداره ثبت شرکتها به ثبت رسيده است کارخانه توليدی اين شرکت در محدوده شمال استان فارس و در مجاورت شهرستان اقليد در زمینی به مساحت 300 هکتار احداث شده و بزرگترین کارخانه توليد شکر از چغندر و تصفيه شکر خام استان فارس می باشد .
پس از انجام مطالعات و بررسي هاي لازم جهت احداث يک کارخانه استحصال شکر از چغندر در ضلع جنوب شرقي شهر اقليد اقدامات اوليه از سال 1345 با دعوت از کارشناساني از کشورهاي اروپايي شروع و با انجام امکان سنجي هاي لازم ، مکان فعلي کارخانه جهت احداث آن مناسب تشخيص داده شد . بررسيهاي کارشناسان وقت ، زمينهاي کشاورزي مجاور شهرستان را صرفا جهت کشت چغندر قند مناسب تشخيص داده و ايجاد يک واحد توليدي را جهت اشتغال کارگران و کشاورزان ضروري تشخيص دادند .
در ادامه ، عمليات اجرايي ساخت کارخانه با جديت پي گيري شد و در سال 1348 عملا وارد بهره برداري آزمايشي شده وسپس به بهره برداری کامل رسيد.
عملکرد کلی شرکت و بررسی جايگاه آن در صنايع قند کشور نشان ميدهد در برخی سالها در ميان کارخانجات با ظرفيت مشابه در کل کشور، از لحاظ ميزان توليد و ضريب استحصال در رتبه نخست قرار گرفته است.
در حال حاضر با انجام اصلاحات فنی و اجرای فرآيند مهندسی مجدد و بازسازي های انجام شده کارخانه فراتر از ظرفيت اسمی فعاليت داشته و ضمن اخذ نشانهای کيفيت داخلی و بين المللی از اشتهار به توليد شکر با کيفيت ، نزد فعالان اقتصادی و اصناف مربوطه برخوردار می باشد
.
 

نمایندگی شرکت قند و شکر اقلید فارس

شرکت پخش بازار مولوی در سراسر ایران محصولات کارخانه قند و شکر اقلید فارس را توزیع می نماید،برای استعلام قیمت و دیگر اطلاعات مربوط با شماره مستقیم 09123871190 تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام دهید.

 

سهام شرکت قند شکر اقلید فارس شیراز

 شرکت قند و شکر اقلید سهامی خاص می باشد.

 

قیمت شکر و قند اقلید فارس شیراز

برای اطلاع از قیمت شکر و قند اسلام آبادشماره مستقیم 09123871190 تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام دهید


محصولات شرکت قند و شکر اقلید فارس شیراز

 

۱- شکر سفید 50 کیلویی
عمده ترین محصول کارخانه شکر اقلید فارس، شکر سفید 50کیلویی در بسته بندی دولایه و پروپلین است این محصول با رعایت استاندارد 69 اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مجوز سازمان غذا و دارو تولید شده و در تمامی مراحل تحت نظارت کارشناسان کنترل کیفیت تولید می گردد .

۲- شکر بستته بندی
یکی از محصولات شرکت تولیدی و صنعتی قند اقلید شکر بسته بندی با نام تجاری لاله می باشد که در پاکت های مقاوم و بهداشتی با وزن 900 گرم توزین و روانه بازار مصرف می شود .
این محصول دارای نشان استاندارد ، نشان مدیریت کیفیت ایزو 9001 وهمچنین دارای پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت کشور می باشد .

۳- تفاله خشک چغندر
تفاله خشک چغندر محصول دیگری از تولیدات کارخانه است که عمدتا" جهت غذای دام به مصرف می رسد .
میزان قند و ملاس موجود در تفاله خشک در قابل قبولی است و محصول مطلوبی فرآوری می گردد .

 

تلفن تماس کارخانه قند و شکر اقلید فارس

شماره تلفن تماس شرکت کارخانه قند و شکر اقلید فارس 02155592321-02155592871

 

آدرس کارخانه قند و شکر اقلید فارس

استان فارس - شهرستان اقلید - بلوار کارگر

 

قیمت امروز شکر فله 50 کیلویی اقلید فارس

قیمت شکر فله 50 کیلویی ،قند و دیگر محصولات کارخانه قند اقلید فارس در زیر آمده است.

ما در بازار مولوی به عنوان قدیمی ترین توزیع کننده و پخش کننده شکر در ایران آماده ارسال تمام سفارشات شما در هر کجا که هستید هستیم.